Не втрачайте можливість отримати якісні послуги
Близько місяця Решетилівський районний територіальний центр соціального обслуговування (надання
соціальних послуг) очолює Н.Ю.Козарь. Ми поцікавилися в новопризначеного директора,
по яких основних напрямках функціонує центр та які. його останні напрацювання.
— Наталіє Юріївно, вже не один рік надходять гарні
відгуки про діяльність терцентру. До вас звертаються чимало громадян. Але
цілком зрозуміло, що є люди, особливо у сільській місцевості, які ще не
знають про терцентр...
— Саме так. І через незнання втрачають можливість
отримувати багато якісних послуг, які надають сім спеціальних відділень центру.
— Характеризуючи кожне з них, поділіться набутками.
— Відділення
«соціальний офіс» (тел. 2-35-60) виявляє непрацездатних громадян, які
перебувають у складних життєвих обставинах, проводить з ними інформаційно-роз'яснювальну
роботу. Робітники відділення працюють не лише у приміщенні управління праці і
соцзахисту населення, а й організовують виїзди фахівців різних служб у села
району. На базі нашого відділення діє «мобільний соціальний офіс» за принципом
«єдиного вікна» по наданню соціальних послуг відповідно держстандартів. Тобто
громадяни одночасно мають змогу не лише проконсультуватися у спеціалістів Пенсійного
фонду, центру зайнятості, структурних підрозділів РДА, а і подати документи
на призначення допомог, субсидій. Цього місяця, приміром, спеціалісти побували
у Жовтневому, Сухорабівці, Лимані Другому. Основні питання, які цікавили
сельчан, стосувалися роз'яснень ініціатив Президента В.Януковича, отримання
тюнерів, субсидій, соціальних допомог, специфіки видів послуг терцентру.
При нашому відділенні
функціонує і служба обліку бездомних громадян, яка надає послуги даній категорії
громадян на отримання документів, прописки, призначення пенсій і т. д.
Чималий спектр послуг
пропонує і соціально-медичне відділення (тел. 2-92- 03). Протягом
останнього місяця жителям району зроблено 125 фізпроцедур, надано 130 послуг
ЛФК, 120 - масажу, 110 — ароматера- пії, 90 — фітотерапії, ЗО — ЕКГ.
Відділення організації
надання адресної натуральної та грошової допомоги (тел. 2-35-60) теж
затребуване. За останній місяць його працівники надали 67 послуг перукаря, 16
- швачки, 20 - взуттєвика, на пункті прокату технічних та інших засобів
реабілітації надано 23 послуги. Завдяки спонсору Л.М.Новосядлій (кафе «Флінт»)
якісне комплексне гаряче харчування отримують одинокі непрацездатні громадяни,
які знаходяться у тяжкому фізичному та матеріальному стані. Займаємося й
розповсюдженням гуманітарної допомоги. Так нещодавно безплатно отримали одяг
жителі сіл Березняки, Жовтневе, Кривки, Піку рупії.
Про відділення соціально-побутової адаптації (тел.
2-35-70) неодноразово йшлося на сторінках район- ки. Воно надає соціально-
педагогічні, психологічні та інформаційні послуги.
Більше 20 послуг надає відділення
соціальної допомоги вдома (тел. 2-34-09). Його 59 соціальних працівників
нині обслуговують 543 жителів району.
При терцентрі діють два стаціонарні
відділення для проживання одиноких непрацездатних громадян, де для 29 осіб
створені належні умови проживання та харчування.
— Як справи у нещодавно відкритому Плосківському
філіалі?
— З першого дня він затребуваний. За тиждень роботи
перукар закладу обслужила 17 клієнтів, 8 послуг надала швачка. Основне
завдання працівників відділення обслуговувати пенсіонерів та інвалідів безпосередньо
за місцем проживання.
На перший святковий захід
«Зелені свята. Звичаї та обряди» прибули жителі не лише цього села, а й Чередників,
Твердохлібів, Левен- цівки. Люди похилого віку, інваліди були дуже розчулені
проявами турботи про них.
— Як діяти громадянам, які вперше мають намір
скористатися послугами терцентру?
— Звертайтеся за консультаціями по телефонах відділень
(вказані вище - ред.).
Крім того у відділенні «соціальний офіс» працює «гаряча телефонна лінія» -2-35-60.
|